
Ötödik alkalommal adta át digitális zenei díjait a WMMusicDistribution csapata - ezúttal is a kimagasló eredményeket elért művészeket díjazták.
Co Lee az XLNT Records gondozásában tavaly megjelent - és idén Fonogram - Magyar Zenei Díjjal is elismert - "LA PROMENADE" című lemezének marketingkommunikációja nyerte el a Release Strategy Best Practice díjat. A kiadvány debütálása előtt az előadó idehaza az elsők között alkalmazta a Spotify countdown page eszközét, amely lehetővé teszi a felületen egy visszaszámláló oldal létrehozását, amelyre feliratkozva push üzenetben kapnak értesítést a rajongók az album megjelenéséről. Az átgondolt stratégiának köszönhetően a lemezt az első 24 órában csaknem kétszer annyian hallgatták meg, mint Kolos előző albumát. A "LA PROMENADE" kiemelkedő sikerét az is jól mutatja, hogy a napokban aranylemez lett, áll a WMMD közleményében.
Nézd meg, hogyan vette át Co Lee a díjat ide kattintva!